جستجو

رویه های بازگرداندن کالا

چنانچه کالای تحویل شده به مشتری مشمول یکی از شرایط زیر باشد بنا به درخواست مشتری امکان مرجوع شدن کالا با هزینه فروشگاه محسن درجه وجود خواهد داشت و با هماهنگی واحد مالی عودت هزینه و یا شارژ پنل انجام خواهد شد:

  • خرابی احتمالی از قبیل پارگی، کثیفی و...
  • مغایرت سایز یا رنگ کالا تحویل شده با کالای سفارش داده شده
  • خسارت احتمالی در هنگام حمل از انبار محسن درجه تا آدرس مشتری

چنانچه خریدار محترم درخواست تعویض کالای دریافتی را بنا به دلایلی بجز موارد فوق را داشته باشد، هزینه پستی بازگشت کالا و دریافت کالای جایگزین عهده خریدار بوده؛ سپس تنها با شارژ پنل، سفارش مجدد ثبت و ارسال خواهد شد.

اقدامات الزامی پیش از ارسال کالای مرجوعی:

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش شرکت محسن جداً خودداری کنید.
  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه حتی قسمت های جدا شده به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    • از قرار دادن کفش به صورت مستقیم در کارتن پست و تکه تکه کردن جعبه کفش جهت پرکردن فضای خالی جدا خود داری کنید چرا که در اینصورت کفش شما بدون جعبه حساب شده و پذیرفته نمی شود.
  4. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد،در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید و آن را در جعبه قرار دهید .
  5. درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@mohsen.ir یا شماره  واتس آپ ...... ارسال کنید.

​آدرس پستی جهت ارسال کالا :